mandag den 9. juli 2012

vil du med mig ud i marken gå

9/7-2012 









14 kommentarer:

  1. Virkelig flotte billeder! :-)
    Jeg er blevet fast læser, så glæder mig til at følge med. Måske du kunne tænke dig og følges?

    Knus Stine
    stine-ebbesendahl.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Stine!
      Min første follower, dejligt!
      - og ja, det kunne være hyggeligt. :)

      Slet
  2. Wow, sikke nogle flotte billeder og super motiv! Første billede er helt fortryllende!

    sv: Jeg takker hjerteligt herfra ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw, tusind tak Sigrid!

      - det var så lidt. <3

      Slet
  3. Sikke dog nogle flotte billeder! De er helt magiske :-)

    //Bjergafaerter.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Virkelig flotte billeder ! Solen er helt fantastisk ! :) Fin blog - allerede ;) hehe

    knus Sille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have!
      - er glad for at du synes det! :):)

      Slet
  5. Fine sommerlige billeder. Du fanger lyset godt :-) Jeg er rigtig vild med din blog, og glæder mig til at se mere! God tur til Skagen og god sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Sofie! Jeg regner med at smide et indlæg ind med Skagenbilleder og lidt om min ferie. Også god sommer til dig!

      Slet
  6. Jeg blev fanget af din blog, måske fordi den allerede er noget magisk?
    Fine billeder i hvert fald!
    Har du lyst til at følges?

    mathildefriedrich.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak til dig, Mathilde!
      - jeg tjekker. :)

      Slet
  7. Smukke billeder. Virkelig skønne :)

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.dk/

    SvarSlet